söndagskväll



först och främst gjorde det här susen! Den första myrdosan tömde de snabbt som attans..
de blev som galna när jag tog bort den! det här är dosa nummer två. Idag har jag inte sett EN enda myra inne!
*pust*



Teatern och Teaterparken, så soligt och fint så man kan inte tro det var idag:-)
Idag var det SN-bollen, stor fotbollsturnering, vi for iväg för att äta lunch jag och dottern



På det här stället.. som ganska många andra från samma turnering.. När vi lagom satt oss slog vädret om och spöregn, hagel kom över oss, parasoller flög och personal fick ut och jaga *ler*



Tillbaka vid banorna igen.. det HÄR var motståndarnas målvakt och bollen inne i mål :-)



MYCKET spring var det... och jag som bara stod och tittade på var slut i benen.. konstig ekvation *ler*




Tröstande lagkamrater.. men nästa  match vann dom och slutade TREA i turneringen! bra jobbat..



Vädrets makter har varit emot oss idag, det har blåst och mestadels har himlen sett ut så här med en variant av kolsvarta moln också..



Bucklorna och medaljerna

SEN var det riktigt skönt att åka hem och krypa ner i ett hett bad må ni tro! genomfrusen!!

Idag var det en utmaning att få ihop bilder, med tanke på att jag bara tagit kort på folk!
(som jag inte visar upp här på bloggen *ler*) men det gick:-)

kram Monica




Kommentarer
Postat av: Far..

Nu blev jag intresserad. Vi har jordmyror lite varstans. Vars hittar man de där myrdosorna.

Har försökt med hett vatten men de kommer alltid åter.

Ha en fin vecka. Kram.

2010-05-24 @ 07:46:20
Postat av: Morfar...

Ursäkta, men det var inte L. som hade myrproblem.

2010-05-24 @ 07:48:30
Postat av: Monica R

Jag hittade dom på Coop, heter Myreffekt och märket heter Neudorff



kram Monica

2010-05-24 @ 11:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0