Å promenad



Det här huset ville jag flytta in i.. (granne med min högstadieskola) men mest var det för det stora gamla päronträdet som hörde till huset.. stora stora fina päron.. Rätt ironiskt, jag gillar ju knappt päron:-)
Men  så hamnade jag på Trädgårdslinjen med..



var förbi huset min kompis flyttar in i till sommaren och hittade den här utanför. Tvättmaskin, väl?
konstigt att de inte ville ha DEN kvar??



Rofyllt..



Viggar?







Mycket vatten vid Storhusqvarn






Östra Klockstapeln



Magnolian!



Stooora knoppar!



Ovansidan av Storhusqvarn, lite lugnare än fallet.. Kastanj i förgrunden



Nybadad dam







Al hängen och kottar





skyltfönster..



Detalj  av stadsbron..

och nu är klockan massor.. så fortsättningen kommer imorgon:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0