ska försöka få till ett inlägg INNAN midnatt idag :-)



Nyköpingsån



Näcken sitter vid fallet..



Ån är vild.. och bjuder på en regnbåge och ett fuktigt ansikte..



ja.. det ÄR mycket vatten.. trädet ser halvt dränkt ut, brukar vara en liten ö där.. 




Undrar om han fick nån fisk?



Kollade Magnolia-träden med (såklart..) men tycker inte det hänt så mycket.. återkommer..



ovanför fallet.. bra mycket lugnare å..





och en hel dag senare kom jag hem, med glutenfri jättesmarrig skinksmörgås från Princess :-)
skinka, apelsin, gurka, persilja, gele, tomat, sallad och inlagd gurka. Det finns allt på den.. utom senap för det säger jag till att de gärna får låta bli:-)

imorgon har jag inte tusen ärenden och möten. Det blir mest soffan, ladda batterierna imorgon.. tror jag ;-)

kram Monica







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0