Blomkavalkad



Hyacinter



Scilla





De ser olika ut inuti..



en rosa variant..






polkagrisrandig..












Jo.. den ÄR min nya favoritblomma! synd det inte fanns uppsjöar av just dom.. får nog vänta med att be om några tills de ynglat av sej lite mer ;-)



Det finns därmemot en uppsjö av de andra blå.. man blir glad..

Kan nån nu gissa kanske var jag varit idag?


jag roade  mej med att krypa vid blommorna medans dottern intervjuade mormor om ergonomi..



viol i grannens gräsmatta



Vintergröna, med en liten besökare..



Backsippa



vacker inuti..



vårlök




knoppande pelargon..


och ja.. jag hade svårt att välja ut ett fåtal bilder idag *s*


kram Monica

Kommentarer
Postat av: Finnpajsaren

Gjorde inget att du inte kunde välja. :-) Jättejättefint.

Ville bara säga hej eftersom du besökt mig. :-)

Ha det fint!

2010-04-27 @ 22:05:25
URL: http://www.finnpajsaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0