April-väder! snö och slask..

.. inte riktigt vad jag hade lust med att se när jag kom upp...



och här är min nya syrenhäck:-) 
har satt fullt med scilla också. Nu hoppas jag den växer riktigt fort:-)



Så var det stallet idag, torsdag är det ju! Idag fick dottern Fille och var väldigt nöjd



Tur de inte skulle rida ute idag.. regnig, kallt, blött och slaskigt..



men även det vädret kan bli vackert genom kameralinsen..

.

och en ny ponnyflicka i stallet, kom igår, Raisa, tror jag det var hon  hette.. med blå ögon :-)



sliten..



Ordning och reda!




Kallt var det.. var riktigt skönt att lägga sej i ett hett bad när jag kom hem.. och jag fick göra det direkt.. eftersom dottern stannade kvar och kollade när kompisen red sin lektion. Annars brukar hon bada och jag laga mat..


kram på er
Monica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0