till stora staden

för att slippa gå upp vid 3 (för att hinna till flyget imorgon bitti) åkte jag till stora staden redan idag

Stannade till i Södertälje, hos min gamla granne där jag blev bjuden på lunch

Södertälje var sej likt.. och inte..




sicket skrytbygge!




Södertälje sjukhus, här är mina tre barn födda:-)


Höstfärger!


Stor uppslutning.. man undrar ju egentligen vad personen i bilen gjort..






Fast i bilköer.. (förstås..) och se då dyker det upp stora monster...


å nej.. han hoppade upp på en bil! nu får ni passa er i Nyköping:-)


kram Monica

Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

Sv - Jättetack för din kommentar. Jag brukar försöka göra så. Jag är lite lika dan som Kevin men med den stora skillnaden att han behöver mer detaljer än mig och det är såp himlans svårt att veta vart lagom för honom är. Jag försöker och jag blir bättre, men än finns det mycket att lära. Ska försöka prata med honom i morgon igen och ta det lugnt och låta honom få ställa de frågor han har och svara så gott jag kan, och jag kommer nog använda ditt inlägg som "påminnare" till mig själv =)

2010-09-08 @ 22:39:33
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: Maskrosmor

Fast tala om hur det går till har jag svårt för eftersom jag aldrig lagat ett endaste hål. Men jag funderar på att prata med Lucia innan och be henne berätta om när hon var hos tandis och lagade två hål förra veckan.

2010-09-08 @ 22:40:59
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0