***18 juni 2010***



Ett av våra gamla hus i Nyköping, med ett sånt "fuskfönster" så bygger man ju inte idag precis..



Många vackra, bara en som inte blommat än!
men de håller länge! imponerad..



och i regn verkar de veckla ihop sej igen.. vackert det med..




Doftar ljuvligt:-)
(Å vad jag saknar MIN kamera...)



Busig prästkrage..




Mysigt sken på baksidan



Naturens eget skådespel, helt plötsligt dök här upp massor av måsar, i regnet..



de var helgalna..



Nåt i gräsmattan lockade, helt klart..



medans JAG var ganskaa skräckinjagande tydligen *ler*

ha en skön fredagskväll
kram Monica








Kommentarer
Postat av: Maran

Härliga kort Monica, alltid lika kul att se.

2010-06-19 @ 10:27:06
URL: http://www.sittaisolen.blogspot.com
Postat av: Morfar.

Håller med till 100% men Maran förknippar jag med vissa nattliga aktiviteter. Även den ränsel vi hade i det militära benämndes maran, men inget verkar stämma.

Ha en härlig helg Monica med barnen. En stor kram.

2010-06-19 @ 16:21:55
Postat av: Anna Stilla

Fina bilder. Jag tycker om att besöka din blogg, jag tycker om dina bilder :)

2010-06-19 @ 23:05:31
URL: http://www.annastilla.blogspot.com
Postat av: Monica R

tack alla tre:-)



och Maran är så långt från de Maror du skriver om morfar, man kan komma. Hon är en underbar Maran:-)



kram Monica

2010-06-20 @ 22:41:28
URL: http://mitttvatusentiomedfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0