Ösmo och Nynäshamn




Ösmo kyrka




Klocktornet




Jag hade sån tur att den var upplåst.. här gjorde jag mitt Diakonala år,  -86/87  ganska många år sen... tänk vad minnen som kan återvända genom att komma till en välkänd plats.. härliga glada minnen, med härliga ungdomar jag jobbade med




















Att jag sen fick träffa flera av de härliga ungdomarna igen på kvällen var underbart  roligt!
OCH SEN! var  jag riktigt modig! får jag presentera;

Telia


Lenas fina majssnok




Småbåtshamnen i Nynäshamn

Härligt båtsnamn




Nynäshamns kyrka på berget


Roliga gråsuggor:-)




"Huset" vid motorvägen får mer och mer dekoration.. Valpropaganda överallt *s*
(är en sten/bergsknalle)

Nu är jag hemma igen efter min turné hos härliga vänner!
kram Monica


Kommentarer
Postat av: Mamma

Modigt av dig att krama ormen.

2010-08-25 @ 17:48:33
Postat av: batbut

Tack för Ditt besök, här är länken:



http://oskyldigtanklagad.blogspot.com

2010-08-25 @ 22:57:53
URL: http://batbutathome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0