Dra på trissor! Jag har inte ens hållt i kameran idag! :-(


Jag har scannat foton hela dagen medans jag kikat på friidrotten! Grattis till Emma Green som vann silver!

och vad jag längtar till vår gamla stuga!
(fast här är det en loge bredvid..)


och här Lin-skörden vid Lockne Kyrka



träd i Locknesjön, dit jag tog en fotopromenad när jag var nyopererad för blindtarmen *ler*


och här ett annat kärt besök..
(Aningen retucherat)


Minnen med foton är riktigt kul!
imorgon tar jag med kameran.. jag lovar:-)

Kram Monica

Kommentarer
Postat av: tess

Ja de är svårt att se sitt barn ledsen. Och speciellt när man inte kan få till de å hjälpa... de är svårt. //Tess

2010-08-02 @ 08:54:46
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Morfar

Den där gubben i skeppar mössa tycker jag mej känna igen. Båten är fortfarande i fin vigör, fick nyss ett foto av henne. Nytt namn och ny motor har hon fått.

Här har livet återgått i de gamla invanda fårorna igen. Klippt alla gräsmattor i dag. 23,3 grader varmt.

Toppen att klippa gräset i.

Ha det så gott. kram.

2010-08-02 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0