Söndag



Dotterns lönnplantor



En krukväxt med vackra blad



hittade vem som ligger på våra dynor.. smart var han inte, sprang bara bakom staketet..



kan hon inte gå snart?? verkar han tänka.. jag tog in dynorna så tji fick han :-)





Så har jag satt ner Tibast-plantan jag tog med från mormors trädgård.
Den ser lite sliten ut, men nästa vår lär den nog blomma vackert här

nu ska jag sätta på grillen, dottern kommer snart hem från en heldag i stallet
solen börjar spricka fram, hoppas regnandet gjort sitt för nu.

kram Monica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-17 @ 14:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0