berg-och-dal-bane-väder!



titta vem jag såg det första jag gjorde imorse? kattskrället! och jag som glömde en dyna ute:-(
Resten av dagen sov han på soffan på baksidan... Då kom jag lite närmare, han är RIKTIGT sliten..  ful i pälsen, ett öga ser inte klokt ut och han hade inte snälla ögon.. nästa gång blir det vattenslangen..



Den här lyste vackrare dock!



Ett annat husdjur..



Även döda träd är vackra, har visat dom förut, i vinter, men de ÄR vackra.. frågan är hur länge de får stå kvar..



Andra sidan motorvägen..



Vacker allé



Dramatisk himmel..



Gammalt vägmärke. Riktigt vad den säger mer än årtal vet jag dock inte:-)




vackra träd  mot den mörka himlen




Fängelset.
Sen kom den rejäla skuren, stora tunga droppar, men det skötte sej så när jag var klar droppade det lite bara så jag blev inte blöt:-)


Maskrosor i stora hav! fina, bara dom inte är i min gräsmatta!

kramkram!

Monica


Kommentarer
Postat av: Morfar..

Antar att fyran står för en fjärdedels mil eller

en fjärdings väg tror ja det hette. 2,5 km M.a.o.

Ha de' Kram.

2010-05-18 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0