* * * * 13 juli 2010 * * * *



Heldag på stranden idag (ganska folktomt när jag gick hem)




Fantasifulla tallar




Mesta utsikten idag var dock denna. Havet hade 25 grader idag, ljuvligt
(så svårt att få till en bild utan massa badande.. men till slut så..)




kvällssol


Naturen har fått hjälp på traven av  ett litet människobarn gissar jag.. som ett konstverk


bara min bil kvar..


Rallarrosor, sädesfältet och så havsviken

så skönt med sommar, sol och bad! värken flyger sin kos, om så för bara nån dag i taget, men DET är semester! :-)
kram Monica


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej!

Har du varit vid stranden idag också? Jag och A har badat i Vivesta. 24 grader. Härligt!

2010-07-14 @ 18:34:44
Postat av: Monica R

japp! :-) sååå skönt, njuter verkligen..



kram Monica

2010-07-14 @ 20:33:36
URL: http://mitttvatusentiomedfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0