onsdagsinlägget..

somnade ifrån dator, kamera och allt, så här  kommer gårdagens bilder *ler*

Mina plantor tar sej fint. Har sått såna här frön tidigare och de blir som små träd,
gillar deras skira blad. Vad frukten heter jag tog frön av har jag glömt totalt tyvärr..


Tomaterna börjar verkligen mogna fort nu, härligt goda tomater! lycka..


och så for jag och yngsta dottern ut en sväng till min bror med familj.
grävde i potatislandet, fina goda potatisar:-)


och en vacker blomma:-)

ha en bra dag!
kram Monica

Kommentarer
Postat av: Morfar.

Jag gör samma sak med små kvistar som jag knycker någonstans och sticker ner här på tomten.

Just nu undrar jag vad det är för buske som har små svagt tandade ovala blad och små röd lila blommor.

Har flera små plantor här och var som jag inte har den blekaste aning om vad det är och knappast när jag tar kvisten heller.

Kram.

2010-08-19 @ 19:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0