torsdag

fick en chock imorse när jag öppnade nya burken medicin.. vilken färg?? FYRA färgämnen? helt galet..


Det är samma medicin som den jag tagit tidigare, då var den liten och vit, nu var den större och illrosa..
av  en annan fabrikant bara..




och titta här! på björken!! lite suddigt blev det för det blåste så förbaskat just när jag skulle ta kort..



se så söt man kan vara när man sover..



min syren:-)



Till stallet, det är ju torsdag ;-)


Där fanns ett hav av dessa.. Pestskråp eller Pestilensrot
vacker, men den har blivit förvildad.. och har fula stora blad resten av säsongen..





men vacker..





Sitta upp ute på lilla banan, fixa stigbyglarna..


sen fick de rida ute, ljuvligt varma vindar!





vacker omgivning..



Ja tack:-)



vackert vid dammen



och upp till ridhuset där de red över bommar

idag var första dagen jag INTE var stelfrusen efter att ha varit till stallet.
DET är ett vårtecken så gott som något:-)

kram Monica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0