söndagsskymning



Aspens långa hängen..



Vitsippa som snart slutit sej för mörkret..



nära..



Vårfryle, en av våra tidigaste vårväxter, men många missar den..





Snigel.. svart visserligen.. men det innebär ju att de bruna också vaknat..
jodå.. jag såg några såna med.. men dom ville jag inte fota..



ludna blad..






Huggorm.. stendöd.. och jag _tror_  den var överkörd.. annars är det nån som glömt att den är fridlyst..
(här siitter de bruna otäckingarna på.. men hellre att de rensar upp i naturen än äter upp mina blommor.. )




och här RYSER jag när jag går förbi.. snacka om att förstöra sitt fruktträd..
då borde de hellre låta bli :-)
ja jag är nog lite miljöskadad.. kollar alltid hur folk beskurit sina träd:-)

kram Monica


Kommentarer
Postat av: Morfar.

Jag har sett värre. En som använder en elektrisk häck sax när han "beskär" sina fruktträd. Går väl aldrig så nära.

Utan kommentar har jag aldrig klarat av att det var Al hängen.

Kram och hälsa från gammelmorfar.

2010-04-25 @ 20:13:50
Postat av: Morfar.

Går väl aldrig så nära har tydliget bytt plats för jag gör ju inte fel!!!

Den ska stå efter al hängen naturligtvis.

2010-04-25 @ 20:19:40
Postat av: Monica R

Ja dom som använder elektrisk busksax lär ju bara vara ute efter att formklippa.. undrar om de vet att det är ett fruktträd s



det är en ASP :-))



kram Monica

2010-04-25 @ 20:24:47
URL: http://mitttvatusentiomedfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0