SÅ!


Jag hoppas ni haft en skön påsk?!

Nu börjar det bli hopp om livet igen:-) så nu kan det nog börja bli ordning på torpet..
Vaknade till ett snölandskap.. vilken skillnad mot gårdagens 15 grader och sol.. nu var det 3 grader och 1 dm snö..



Men redan på eftermiddan hade det smält undan en hel del..



Nån har suttit och smaskat på kottar..




...mina läckte..



Det droppade friskt från träden..

kontrasten var rätt stor när jag fick telefonsamtal  från mamma i förmiddags..
de är i Spanien och har det riktigt varmt och skönt..

Nu  ska jag återgå till att spika upp tavlor

kram Monica




Kommentarer
Postat av: Morfar..

Va, äter ekorrar kottar och jag som trott att det är dess frön de gillar. Ha,ha. Kram på Dej Monica.

2010-04-05 @ 18:42:36
Postat av: tess

Okej... finns dessa på apoteket?



Jag ska testa för jag har ju som sagt irretabel tarm och som du säger svamp är något som fäster och som jag ofta får problem med. TACK för tipset... men som sagt apoteket?



//Tess

2010-04-06 @ 11:24:40
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Zebbes mamma

Hej



Tack för din gulliga kommentar inne hos mej. Blev jätteglad.



Det måste ha varit så tufft för hela er familj att gå igenom allt. Det tar tid att återhämta sej...

Som förälder så förstår jag inte vart man får kraften ifrån att orka. Man är ju, som du skrev, inte mer än människa.. Ändå känns det ibland som att man har superkrafter undanstoppade någonstans..



Vilka fina bilder du har i din blogg :)



Ha det gott



Kram Mia, Zebbes mamma

2010-04-06 @ 12:49:31
URL: http://www.zebbeskamp.blogspot.com
Postat av: tess

Jag ska köpa å äta sånna... helt klart värt att prova. Tack för tipset. //Tess

2010-04-06 @ 14:51:09
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0