freeedag! :0)



vattentornet







En fruktträds-allé..



Aspen är på G



gungan väntar på gung-sugna barn... mitt i allén :-)



Lind, inte stora knoppar men vackert med de gamla fröna kvar..



Lind-allé
(nån som märkt att jag gillar alléer? *ler)



Adress Rosenhill:-)



minns inte vad huset heter..
uppdaterat; Herrhagen



Tycker det är så vackert renoverat!




minns inte vad det här heter heller..
uppdaterat; Greenwood

Alla  de här tre husen var riktiga ruckel och har blivit så vackert renoverade, man blir glad när man går förbi:-)



Torkade blåbär sägs ju vara så nyttiga.. så  ut i skogarna med er:-)


KRAM på er

Monica






Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Det röda huset heter Herrhagen och det gula huset heter Greenwood. Fruktalle´träden är päron och gatan heter Pärongatan.Kram

2010-04-09 @ 22:25:38
Postat av: Monica R

aha.. det förklarar namnet på skolan :-)



och pärongatan var ju kul!



kram Monica

2010-04-09 @ 22:40:13
URL: http://mitttvatusentiomedfoton.blogg.se/
Postat av: Maran

Fina bilder, jag gillar bilden med knopparna på aspen mest. Ni hade det lika grått som vi igår märker jag. Hoppas solen orkar titta fram idag.

2010-04-10 @ 09:06:07
URL: http://www.sittaisolen.blogspot.com
Postat av: Morfar..

Den alen tycker jag mig känna igen. Får en Povel visa i huvudet men har väl fel som vanligt.

Hoppas att Ni haft samma fina vårväder som vi här i norr. Hårda kramar till Er från oss.

2010-04-10 @ 20:19:34
Postat av: Monica R

morfar, ja där skrev jag nog fel i brådskan..



Maran, kul att höra vilket kort som var favorit :-)



kram Monica

2010-04-10 @ 21:37:16
URL: http://mitttvatusentiomedfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0